وانت تویوتا لندکروز

Geo GTA

سایت دانلود تکسچر و ابجکت برای GTA

وانت تویوتا لندکروز

  • 19:03
  • 8225  بازدید

در این پست برای شما وانت تویوتا لندکروز که ایده یکی از اعضاء سایت بود را آماده کرده ایم.

برای دیدن مطالب سایت عضو شوید!
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط:
لایک : 58
نظرات برای این مطلب
  • 1399/03/31 - 21:18
    اصلا نمیاره باید چی کار کنم
    پاسخ : سلام دوست عزیز. ممکنه که مشکل از سیستم شما باشه. مود تست شده هست.
  • r
    1399/03/25 - 10:16
    باگ که نداره بازی من پاک میشه اگه باگ بگیره
    پاسخ : سلام. نه دوست عزیز. باگ نداره این مود
  • 1399/03/18 - 16:18
    سلام واقعا ممنون ولی چرا مود رو نصب میکنیم لپ تاب رو خاموش میکنیم دوباره روشن میکنیم مود حذف میشه؟
    پاسخ : سلام. ممکنه گزینه rebuild رو نزده باشید. مشکل از سیو شدن مود توی فایل gta3.img هست.
    پاسخ : سلام. ممکنه گزینه rebuild رو نزده باشید. مشکل از سیو شدن مود توی فایل gta3.img هست.
  • 1399/01/18 - 20:33
    سلام.مد خرابه وقتی تو GGMM میریزم نشون نمیده ماشیم رو و تو بازی وقتی انتخابش می کنم بازی هنگمی کنه. وقتی هم تو خیابون سوترش میشم و پیداش می کنم رنگ نداره.لطفا جواب بدید .ممنون
    پاسخ : سلام. Ggmm دیگه قدیمی شده. درضمن قفلی که من روی این مود استفاده کردم توی برنامه ggmm مود رو نشون نمیده. مود مشکلی نداره و تست شده
  • 1398/08/23 - 13:04
    من هفت روزه منتظرم تا سایت باز شه لطفا باز کنین ثبت نام هم کردم
  • 1398/08/15 - 13:44
    سلام اقای مدیر میشه مارا تایید کنید یا نه
  • 1398/08/08 - 18:13
    بابا من دو روزه ثبت نام کردم مدیر هنوز تاییدم نکرده یایا ماهم کار داریم
    پاسخ : سلام من که وقت ندارم ۲۴ ساعته بشینم ببینم کی میاد تاییدش کنم اگه قبلا همین جوری عضو می شدید دلیلش این بود که بعضی از حروم زاده ها هنوز مدلارو نمی فروختند!
  • 1398/08/03 - 15:14
    از کجا دانلود کنم؟؟
    پاسخ : از قسمت دانلود
کد امنیتی رفرش

درباره ما

بنده Mini May مفتخرم که شما دوستان گرامی من را در این مسیر همراهی می کنید.

سایت Geo GTA در سال ۹۸، سال رونق تولید با هدف ایجاد یک فضای خوب و عالی در زمینه سری بازی های GTA و آبجکت و تکسچر برای ادیت، ایجاد شد.