ساخت رادیو برای GTA San Andreas اندروید!

Geo GTA

سایت دانلود تکسچر و ابجکت برای GTA

ساخت رادیو برای GTA San Andreas اندروید!

  • 20:46
  • 3061  بازدید

در این پست برای شما آموزش ساخت رادیو برای بازی gta sa اندروید اماده کردیم!

این آموزش اولین بار در ایران توسط سایت geogta.ir ضبط شده و در صورت مشاهده در جای دیگر بدون ذکر منبع یه فروش این آموزش به ما گزارش دهید!

برای دیدن مطالب سایت عضو شوید!
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط:
لایک : 8
نظرات برای این مطلب
  • 1399/03/17 - 23:11
    سلام من طبق فیلم همه کارهارو انجام دادم ولی تو بازی صدای آهنگ نمیاد صدای خش خش میاد چندبار رفتم تو تنظیمات audio بازم سوار ماشین شدم بازم صدای آهنگ نیومد
    پاسخ : سلام. اول اینکه باید دقیق با فیلم پیش برید و تنظیمات مثل فیلم باشه. دوم اینکه باید از نسخه لایت بازی استفاده کنید.
  • 1399/03/13 - 4:41
    سلام
    من از نسخه لایت بازی استفاده میکنم و تمام مراحلی که گفتید رو انجام دادم ولی آهنگها پخش نشدند و فقط رادیو خش خش صدا میداد
    پاسخ : سلام. بعضی وقتا اینجوری میشه و عادیه. ولی اگر همیشه اینجوری باشه ممکنه یجارو اشتباه رفته باشید
  • 1398/10/05 - 18:59
    من میخام ثبت نام کنم کد امنیتی رو درست میزنم ولی میگه اشتباه
    ولی واقعا باید نسخه لایت بازی رو بگیریم من اصلی دارم چیکار کنم؟
    پاسخ : با نسخه اصلی هم میتونید ولی لایت بهتره. ممکنه توی نسخه اصلی مشکلی پیش بیاد و بدرستی اجرا نشه
  • 1398/07/02 - 18:10
    سلام من همه کارهایی که گفته بودین انجام دادم اما نشد دلیلش چیه؟
  • 1398/07/02 - 18:07
    سلام
    من تمام مراحل را طبق فیلم انجام دادم اما رادیو بازی تغییری نکرد
    من نسخه فارسی gta sa سخه مود شده دارم
    لطفا راهنمایی کنید چطوری اهنگهای خودم و روی رادیو بزارم
    ممنون
    پاسخ : سلام مجید جان
    نسخه ای که تو داری دستکاری شده و باید نسخه لایت بازی رو نصب کنی تا رادیو اجرا بشه
    در ضمن تعداد اهنگ ها باید بالای ۳۰ تا باشه و طبق فیلم اهنگ ها رو تبدیل کنی تا اجرا بشه
    اگر این کار هایی که گفتم رو انجام دادی و نشد حتما یه بار دیگه فیلم رو ببین
کد امنیتی رفرش

درباره ما

بنده Mini May مفتخرم که شما دوستان گرامی من را در این مسیر همراهی می کنید.

سایت Geo GTA در سال ۹۸، سال رونق تولید با هدف ایجاد یک فضای خوب و عالی در زمینه سری بازی های GTA و آبجکت و تکسچر برای ادیت، ایجاد شد.